[O2] [b]Gasnący zestaw wskażników[/b]

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wlodek m
    Classic
    • 2010
    • 1

    [O2] [b]Gasnący zestaw wskażników[/b]

    Witam,

    Mam problem z centralnym zamkiem. sprawa wygląda w ten sposób. W dniu wczorajszym chciałem zamknąć auto z pilota i nie zamykały się i nie otwierały tylne lewe drzwi. W dniu dzisiejszym jakoś działało to otwieranie, zamykanie. Jednak chciałbym wiedzieć co jest nie tak że potrafi to nie działać. Pomoglibyście usunąć tą usterkę?

    Pozdrawiam

    Sebastian
  • rafaelog
    Rider
    • 2009
    • 514
    • Octavia II (1Z3)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    [O2] Gasnący zestaw wskażników

    Witam wszystkich
    Mam Chłopaki pewien problem w mojej Octavii 2.
    Na komputerze jest taki błąd:
    Sterownik silnika - błąd - Brak informacji z zestawu wskaźników.
    Błedu nie da się skasować. Wskaźniki działają prawidłowo tylko przy uruchamianiu silnika gaśnie podświetlenie wskaźników i wyświetlacz komputera. Po zapaleniu wszystko wraca do normy.
    O czasu do czasu nie da się włączyć tempomatu.
    Czy może mi ktoś pomóc w rozwiązaniu tego problemu
    Poprzednia: Octavia I 1.9 TDI SLX
    Obecna: Octavia II 1.9 TDI Elegance

    Komentarz

    • hubi2000
      Rider
      • 2010
      • 601

      #3
      odnosnie tempomatu byl watek o tym
      trzeba rozebrac i przeczyscic 5 min roboty
      Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

      https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

      Komentarz

      • cartman_77
        Classic
        • 2008
        • 38

        #4
        Podłączę się do tematu.
        Dzisiaj odpalam auto wskaźniki przestały świecić, na termometrze temperatura - 17 stopni. obrotomierz nie działa, wskaźnik paliwa nie działa, prędkościomierz nie działa, nic nie świeci na desce. Pokazany jest tylko licznik kilometrów, trip wyzerowany i temperatura obecnie -11 stopni.
        Bezpieczniki wszystkie sprawdziłem. Z zewnątrz samochód świeci i mruga.
        Prośba o pomoc bo nie wiem co za diabeł.

        Pozdrawiam
        Skoda Octavia II 1.9 TDI Czarna "Miętówka"
        Seria: 118,1 KM / 279,6 Nm
        Rogalowy mod: 145,0 KM / 326,6 Nm

        Komentarz

        • rafaelog
          Rider
          • 2009
          • 514
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Co do tempomatu to wiem znalazłem. Tylko myślałem, że może ma powiązanie z zegarami.

          [ Dodano: Pią 11 Lut, 11 19:46 ]
          cartman_77 podłacz się do komputera i zobacz jaki jest błąd. Może masz podobny do mojego. Daj znać jaki on jest. Nie mam pojęcia co to u Ciebie się porobiło :cry:
          Poprzednia: Octavia I 1.9 TDI SLX
          Obecna: Octavia II 1.9 TDI Elegance

          Komentarz

          • cartman_77
            Classic
            • 2008
            • 38

            #6
            Nie mam niestety czym podłączyć się do komputera a i nie wiem jak. Zastanawiam się czy to nie akumulator. Mam od jakiegoś czasu problem z odpalaniem, tzn. na zimno pali od razu. Jak podjadę kawałek i zgaszę to często muszę długo kręcić, aby odpalić. To podobno wina aku. Dodatkowo teraz te wskaźniki. No i najważniejsze co przemawia za aku. Robię od jakiegoś czasu sporo krótkich tras. Pewnie aku odmówił posłuszeństwa choć auto odpala na zimno bez problemu. Zimę też nie miałem problemów.
            Skoda Octavia II 1.9 TDI Czarna "Miętówka"
            Seria: 118,1 KM / 279,6 Nm
            Rogalowy mod: 145,0 KM / 326,6 Nm

            Komentarz

            • rafaelog
              Rider
              • 2009
              • 514
              • Octavia II (1Z3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Z tym podpięciem to najlepiej podjechać do kogoś kto ma kompa. A co do palenia auta to wiem i sam miałem to w poprzedniej oktavii i w obecnej też zaczęło się już pojawiać, że na zimnym silniku silnik palił na "tyk" a jak był ciepły to trzebabyło chwile go przytrzymać na rozruszniku(rozrusznik wykonywał tak mniej więcej 2 obroty). Usterkę usówa się komputerowo zmieniając ilość dawki wtrysku paliwa jak silnik jest ciepły. Po wykonaniu tego problem znika. Tak czy tak możesz przed pierwszym zapaleniem silnika np. po nocy sprawdzić sobie napięcie na akumulatorze. Ile ma czy 12V czy mniej. Potem jak zapalisz silnik sprawdź sobie napięcie ładowania czy jest powyżej 14V. Aha sprawdź sobie jeszcze połaczenia klem z biegunami akumulatora. Zresztą objawem wyładowanego akumulatora lub słabego jest to, że bardzo słabo kręci rozrusznik.
              Poprzednia: Octavia I 1.9 TDI SLX
              Obecna: Octavia II 1.9 TDI Elegance

              Komentarz

              • leadman
                Drive
                • 2009
                • 98
                • Ford

                #8
                Naładuj akumulator, jak sprawa powróci aku do wymiany.

                Octavia II FL 2009 1,4TSI

                Komentarz

                Pracuję...